Obrazki z Portugalii

Wróciłam z Portugalii bogatsza o ludzi, których spotkałam, potrawy, których skosztowałam, wino, które wypiłam, muzykę, której słuchałam i widoki, które podziwiałam. Było bardzo spokojnie i relaksująco, chociaż intensywnie. Portugalskie miasta zaskoczyły mnie swoimi stromymi uliczkami i ogromnymi różnicami poziomów, ale największe wrażenie zrobiło na mnie Porto swoją oszołamiająca mieszanką starych i opuszczonych kamienic, północnoeuropejskich budynków, industrialnego mostu górującego nad miastem i klimatycznymi piwnicami z porto.
 
Pierwsza gorące jeszcze zdjęcia poniżej, ale to z pewnością nie koniec moich relacji - wkrótce posty o kuchni i winach Portugalii.



3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia!
    Mam nadzieję, że Ci się podobało w Portugalii, w zasadzie, to jestem o tym przekonana ;)
    Czekam na kolejne zdjęcia i relację.

    Z serdecznymi pozdrowieniami,
    Edith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam - było wspaniale. Bardzo intensywnie, ale dzięki temu zwiedziliśmy parę miejsc. Portugalczycy, a przynajmniej ci, których spotkaliśmy, byli bardzo mili i gościnni.

      Kolejna relacja, tym razem bardziej kulinarna, jutro.

      Pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...