Etnicznie, czyli o jedzeniu oczami

Smak, zapach i wygląd to podstawy dobrego dania. Zaryzykowałabym stwierdzenie, że najpierw jemy oczami - zanim dotrze do nas zapach i zanim skosztujemy dania, pierwsze wrażenia to właśnie te wzrokowe. A nieapetyczny wygląd może skutecznie odstraszyć od najsmaczniejszej nawet potrawy. 

W myśl tej zasady nabyłam niedawno nową zastawę stołową. Zaczęło się od  filiżanek i podstawek. Gdy tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że muszą być moje (chociaż nie cierpię na brak zestawów kawowych). Bardzo lubię Almi Decor (w odpowiednich ilościach oczywiście, bo nie mogłabym mieszkać w domu urządzonym od a do z w tym stylu), a kolekcja Ethnic zachwyciła mnie oryginalnym połączeniem nowoczesnej formy (uwielbiam kwadratowe talerze!) z etnicznymi motywami.

Nie obyło się oczywiście bez komplikacji - papierowa torebka, w której niosłam zestaw, odmówiła posługi i moja cenna porcelana z hukiem spadła na ziemię. Wiedziałam, że nie obyło się bez ofiar, kwestią była tylko skala zniszczeń. Na szczęście okazało się, że ucierpiała tylko jedna filiżanka i podstawka. Gdy następnego dnia dokupowałam siódmą filiżankę, wpadły mi w oko inne elementy tego komplety i w ten sposób moja kuchnia wzbogaciła się o sześć dużych talerzy i sześć talerzy głębokich.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...